Teen manja fresh awek melayu manja tetek besar

20K
Share
Copy the link

Kalau mak ayah Farah tahu yang Farah intai diorang diorang mesti malu dan marah kat Farah.”Saya tak akan bagitau punya.”Suasana kembali tenang. Kalau telanjang lagi sedap.”Macam mana pulak”Dapat tengok seluruh tubuh badan dapat pegang semua benda kat badan ”Tak malu ke cikgu” Nak malu apa tutup le pintu. ”Haa. Pegang pun boleh. Aku ingatkan habis dah.”Masa tu diorang akan peluk cium reba gosok macam-macam lagi le”Cium mulut ye cikgu ”A..aa cium mulut cium badan”Sedap ke cikgu” Sedap le kalau tak takkan diorang nak buat macam tu.”Habis tu tetek kita anu kita semua boleh tengok le ye?

Comments

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *